Onderweg naar de eerste bestemming! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Nienke Smits - WaarBenJij.nu Onderweg naar de eerste bestemming! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Nienke Smits - WaarBenJij.nu

Onderweg naar de eerste bestemming!

Door: Nien en Pien

Blijf op de hoogte en volg Nienke

02 December 2013 | Taiwan, Taipei

Lieve vrienden en familie,

We zitten nu al een tijdje te wachten op onze aansluiting Taipei naar Brisbane, daarom leek het ons een goed moment om jullie alvast te laten weten wat er allemaal gebeurd is! Na het heftige afscheid van familie en vriendjes op Schiphol, gingen we vol moed onderweg naar de gate. Pien is niet zo'n stilzitter, maar deze 11 uur ging haar beter af dan Nienke. Nienke spendeerde de halve vlucht namelijk op het vliegtuigwctje. Eenmaal aangekomen in Bangkok begon er een vreemde gast tegen ons aan te lullen en wij dachten meteen: jeeeee onze eerste reisbuddy! Zijn naam... Geen idee! Bleek een hele aardige vent te zijn, maar helaas scheidden onze wegen al in Taipei. Na eventjes gechilld te hebben gingen we meteen door met de vlucht naar Taipei. Het vliegtuig was bijna leeg dus veeeeeel ruimte voor ons gnagnagna. Languit op de stoelen hebben we nog eventjes wat slaapuurtjes gepakt.
Eindelijk aangekomen in Taipei en het 11 uur lange wachten begon, hebben we om de tijd te doden nog wat rondjes gelopen. Nadat we alle hoeken en gaten van het vliegveld hadden gezien, bleek er geen hotel te zijn. Toen we alle hoop hadden opgegeven zijn we neergestreken op de banken van China Airlines transfer lounge. Waar we na een aantal uur achter kwamen dat er toch wel een hotel op het vliegveld is, blijkbaar weten de taiwannetjes dat zelf ook nog niet.. Heel hendig allemaal.

Zo,voor nu even ons eerste berichtje vanuit het verreverreverre Taiwan! Ons avontuur gaat beginnen.

Dikke kus
Pien & Nien

• 02 December 2013 - 16:18

Mama Van Pien:

Succes met het laatste gedeelte van de heenreis meiden,
    het is ineens zo stil hier…