Aankomst Cairns enzoooo - Reisverslag uit Cairns, Australië van Nienke Smits - WaarBenJij.nu Aankomst Cairns enzoooo - Reisverslag uit Cairns, Australië van Nienke Smits - WaarBenJij.nu

Aankomst Cairns enzoooo

Door: Pien

Blijf op de hoogte en volg Nienke

05 December 2013 | Australië, Cairns

Joeee guyss,

Vandaag weer tijd voor een klein verhaaltje!

Na 2,5 dag reizen aangekomen in Cairns. We werden met een shuttle bus naar ons hostel gebracht, maar dat liep niet helemaal lekker... Blijkbaar waren er 2 hostels die Nomads heette, want wij werden bij de verkeerde afgezet.. Nien en Pien nog heerlijk in Nederlandse kleding met onze backpack op de rug, gevraagd waar de andere Nomads was. Die was een half uur verderop, dus samen volgepakt op weg. Na ongeveer een uur lopen, en 3x de weg nog een keer gevraagd te hebben eeeeindelijk gevonden!! En jaja er was een zwembad!!! Ingecheckt en onze kamer bekeken, heerlijk het zwembad ingesprongen. Dat voelde toch wel chill na zo'n lange reis even afkoelen. De volgende ochtend zijn we lekker uit gaan slapen, om een beetje bij te komen. Dit lukte niet echt, want om half 9 zaten we al aan het ontbijt. Rond het begin van de middag hebben we de bus gepakt en richting het centrum van Cairns gegaan, daar hebben we een aantal tours geboekt (waaronder de Whitsundays op een super mooie zeilboot!!!!) en daarna naar de Lagoon om te zwemmen en in het zonnetje te zitten. Vandaag zijn we met een boot naar het Great Barrier Reef gegaan!! SUPER VET! Nienke is voor het eerst gaan duiken, maar dat ging niet helemaal goed want ze had veel last van haar oren.. Maar na een tijdje ging het al een stuk beter! Domper voor Pien, want met astma mag je blijkbaar niet duiken, super lullig, want het was echt haar droom om der Padi te halen.. Maar snorkelen is ook helemaal niet verkeerd! We hebben vlak naast een zeeschilpad gezwommen en een enorme baracuda gezien!! Ook het rif zag er indrukwekkend uit, overal kleine visjes in echt alle kleuren! Nien is tijdens het duiken NEMO tegen gekomen!! Hoe cool!!! (pien hahaha) Morgen gaan we een wildlife tour doen in Cape Tribulation, maar daarover vertellen we wel een andere keer!!

Heeel veel kusjes uit het bloedhete Aussiee!!
xxxxx

• 05 December 2013 - 16:56

OMI:

Wat leuk, Pien en Nien, dat we jullie zo kunnen volgen!!!
    Jullie waren dus maar kort in Bangkok en Taipee?

leuk al die avonturen! wou, dat ik dat vroeger ook had kunnen doen!
    Fijne tijd samen!
    XX

• 05 December 2013 - 23:22

Emilie:

Pieniii en nien! Goed om wat te horen, haha wilde avonturen staan op jullie te wachten! Grniet ervan, doe NEMO de groetjes van me Pienni! Veeeeeeeeel plezier, en hoop dat jullie heel veel leuke dingen gaan doen, waar heel veel leuke verslagen van gaan komen!! Dikke kus je zusssie

• 08 December 2013 - 14:10

Junior En Bram:

We zitten nu gezellig bij omi we wensen jullie een hele fijne reis

Gr.omi junior bram lot en kees

• 11 December 2013 - 18:54

Marion Smits:

Ha Nien en Pien,
    Ontzetten leuk jullie verhalen; Ik zit met smart op het volgende reisverslag te wachten. Hoop gauw weer van jullie te horen.
    Dikke zoen, veel liefsXXXMarion

• 12 December 2013 - 00:29

Peter ( Papa Van Nien):

Dag lieve Nien en Pien natuurlijk,
    Hoe staat het ermee in down under ?
    Ik moest natuurlijk weer aan jullie denken, nu ik 's-avonds laat Beer uitlaat in de vries kou !!! Bofferds , geniet lekker van de warmte en natuur ( in al zijn verschijningen.....met mate).
    Liefs Papa